Fotoverhaaltje

Als antwoord op deze schrijfopdracht: “Snapshot Stories.”

drunk2

Er werd mij gevraagd naar het verhaal achter deze foto. Verwondert het je dat ik me daar niet veel meer van herinner?
Er was een groot familiefeest en ik hou daar niet van. Nogal snel voel ik me een grijze muis. De Zuidafrikaanse wijn was zeer lekker. Dit alles gecombineerd met een flinke slok onhandigheid bij het poseren. En dit is op dat gebied nog één van de betere foto’s: normaal gezien zijn mijn ogen dicht en grijns ik vervaarlijk. Hier zijn mijn ogen – zij het wat wazig – dan toch open.
Kortom, deze foto herinnert mij eraan waarom ik me meestal achter de camera bevind.

Geef een reactie

