Dag 2014

Tijdens die laatste grijze dagen van het jaar kan ik niks anders dan vertragen en nadenken. Tijd om even aan 2014 terug te denken (onder begeleiding van 1000 klassiekers).

  • Met de vorige feestdagen ging het dak eraf (van onze carport)
  • Er waaide ook een oproepingsbrief tot bijzitter onze brievenbus in.
  • Op één van de eerste zomerdagen werd onze poes aangereden. Te midden van het kitten-geweld zijn er nog momenten dat ik haar zo mis dat het fysiek pijn doet.
  • Met de hele familie van mijn kant brachten we een week door in de Ardennen. Allemaal samen in één vakantiehuis. Herinneringen voor de weemoed die nog moet komen.
  • Ik las: in bed, in de oude en de nieuwe zetels, op het bankje waarvoor ‘k indertijd zo gezaagd heb, in cafetaria’s van zwembaden en maneges.
  • LiLa ontdekte YouTube en liet “Let it go” niet meer los. (de schrijfster heeft er zich trouwens voor verontschuldigd; tja, een beetje laat, hé)
  • Zowel in “Amadeus” als “14-18” verbaasde Piet Piraat me zeer.
  • Ik zag (minder goed dan vorig jaar) de 40 opdoemen, maar wens daar verder het zwijgen over te doen.

Het kon slechter, het kon beter.

Geef een reactie

